افزایش ارزش دلار و کاهش بهای جهانی طلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
بازدید : 1082
نویسنده : علیرضا

شب گذشته بازار معاملات طلا متأثر از چند عامل شب سختی را گذراند و در نهایت به پایین‌ترین رقم خود طی 5 هفته گذشته رسید. افزایش بارزش دلار در بازار معاملات فارکس از یک سو و کاهش خرید فیزیکی طلا در بازارهای آسیا بیشترین تأثیر را در کاهش ارزش طلا داشتند.

به گزارش تابناک، بهای اونس جهانی طلا شب گذشته به شکلی متناوب کاهش یافت و به پایین‌ترین حد طی 5 هفته گذشته رسید. روند کاهش قیمت بهای طلا در شب گذشته از بازار لندن آغاز شد و سپس به بازار نیویورک نیز کشیده شد و تداوم یافت تا بهای طلا در مرز 1648 دلار در بازار نیویورک شب خود را به پایان برساند. با این شرایط سطح حمایتی تکنیکال طلا 1653 دلار نزول کرد.

این در حالی است که روز گذشته بسیاری از بازارهای آسیایی به دلیل ورود به سال جدید تعطیل بودند و بازارهای چین سرتاسر هفته را به دلیل تعطیلات سال نو تعطیل خواهند بود. این امر یعنی تعطیلی بازارهای چین بیشتری اثر را بر کاهش بهای جهانی اونس طلا داشت زیرا منجر به افت شدید در خرید فیزیکی طلا شد. در همین حال قرار است در اواخر هفته جاری رهبران گروه 20 در مسکو ملاقات کنند. محور اصلی این نشست موضوع جنگ ارزها خواهد بود زیرا طی ماه‌های گذشته و همچنین به احتمال زیاد در ماه‌های آینده تمایل کشورهای بزرگ صنعتی برای کاهش ارزش ارزهای خود برای تداوم رشد اقتصادی بالا بوده و خواهد بود. نگرانی‌هایی از بابت پایان جنگ ارزی برای خریداران طلا وجود دارد زیرا به نظر می‌رسد که در صورت توافق رهبران گروه بیست برای رسیدن به فرم خاصی از جنگ ازی و کاهش بهای ارزها، روند کاهشی بهای ارزها متوقف خواهد شد. در حال حاضر بیش از همه ژاپن در این میان خواهان تداوم کاهش ارزش ین است. گزارشات حاکی از آن است که مقامات مالی آمریکا و اروپا نیز خواستار رسیدن به توافقنامه ای منسجم بر سر جنگ ازی هستند. در صورت عدم توافق بر سر توقف جنگ ازی، این امر می‌تواند خبر خوبی برای بازار طلا باشد زیرا تداوم روند کاهشی ارزش ارزها منجر به قوت گرفتن بهای طلا خواهد شد. شب گذشته همچنین ارزش دلار در بازار معاملات جهانی ارز تقریباً با ثبات بود اما در پایان معاملات با افزایش ارزش مواجه شد و به بالاترین بها طی چهار هفته اخیر رسید که همین امر تأثیر خود را بر بهای طلا بر جای گذاشت.
 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com